Edumeelne järelturu garantiipakkuja analüüsis turgu ja koostas nimekirja nende andmetel 15 kõige töökindlamast automudelist. Selleks võtsid nad vaatluse alla kõik oma raamatutes olevad autod, jättes välja mudelid, mille garantiiplaan kestab alla 100 aasta, et tagada õiglane valim. Samuti on uuringusse hõlmatud ainult alla kümne aasta vanused sõidukid. Ilmselgelt oli kõigil selles uuringus osalenud autodel tootjagarantii ketivus läbi saanud, kuna te ostaksite järelturu garantii ju alles siis, kui tootjagarantii on kehtetu.
See jättis neile uuringus vaatlemiseks 200 erinevat kasutatud auto mudelit. Seejärel analüüsis garantiipakkuja kogutud andmeid, et määrata iga auto usaldusväärsuse indeks. Andmetesse märgiti autode vanus ja läbisõit, et näha, mis ajajärgus rikked tekkisid, keskmist remondikulu ja rikete parandamiseks kulunud aega. Kogutud andmetega hindasid nad igat autot 100 punkti skaalal; mida kõrgem on skoor, seda töökindlam on auto. Nüüd avalikustan parimad punktisummad saanud autod.
👉 Number | 🚗 Mudel | ⏳ Aasta | 💵 Keskmine remondimaksumus | 💰 Kõige kallim kulu | ✅ Töökindluse hinnang (0-100) |
---|---|---|---|---|---|
15 | Fiat 500L | 2012 – 2018 | £552 | £1,880 | 78.7 |
14 | Toyota RAV 4 | 2013 – 2018 | £847 | £2,056 | 79.2 |
13 | Toyota Yaris | 2012 – 2020 | £796 | £3,107 | 79.8 |
12 | Renault Kangoo | 2012 – 2020 | £576 | £1,173 | 80.1 |
11 | Honda Civic | 2012 – 2021 | £631 | £3,056 | 80.7 |
10 | Peugeot 107 | 2012 – 2014 | £435 | £1,100 | 81.6 |
9 | Hyundai i20 | 2012 – 2017 | £520 | £2,361 | 82.5 |
8 | Suzuki Alto | 2012 – 2105 | £329 | £734 | 83.9 |
7 | Kia Rio | 2012 – 2017 | £528 | £1,655 | 84.9 |
6 | Kia Cee’D | 2012 – 2018 | £485 | £1,914 | 85 |
5 | Toyota Aygo | 2012 – 2022 | £376 | £1,339 | 85.5 |
4 | Mazda MX-5 | 2012 – 2015 | £342 | £587 | 86.5 |
3 | Toyota Auris | 2012 – 2018 | £768 | £1,842 | 89.7 |
2 | Mazda 2 | 2012 – 2022 | £319 | £2,422 | 89.9 |
1 | Honda Jazz | 2012 – 2020 | £420 | £974 | 93.7 |
78.7/100
15. koha saavutas Fiat 500L, mis sai hinnanguks 78,7 punkti 100st. Fiat 500L kõige levinum probleem on on seotud sidurihoidikuga, mille keskmine maksumus oli 552 naela. Fiat 500L kõige rohkem maksnud remont, mille eest garantiipakkuja maksma pidi, oli aga 1880 naela, mis oli jällegi ka siduriga.
79.2/100
14. kohal on eelmise generatsiooni Toyota RAV 4 hinnanguga 79,2 punkti 100st, seega pisut töökindlam kui Fiat. Selle konkreetse Toyota RAV 4 versiooni kõige levinum probleem seisneb selle kütusepihustites, mille keskmine remondikulu on 847 naela. Garantiipakkujale kõige kulukam Toyota RAV 4 parandus tehti mootorile 2056 naela eest.
79.8/100
13. kohale paigutati eelmise generatsiooni Toyota Yaris hinnanguga 79,8 punkti 100-st. Andmetes ei hõlmatud kõige uuemat autot ega suure jõudlusega GR Yarist, kuna need mõlemad on liiga uued. Nende autode kõige levinumaks probleemiks on elektrisüsteemid, mille parandamine maksab keskmiselt 796 naela. Toyota Yarise kõige suuremaks remondimaksumuseks oli 3107 naela, mille eest parandati vigane käigukast.
80.1/100
In 12th place is the current generation of Renault Kangoo. It scored 80.1 out of 100. The most common problem with these cars has to do with their wiring limbs, with an average cost to fix of £576. Just like with the Yaris, their most expensive repair was for a car’s gearbox, which came to £1,173.
80.7/100
11. kohale jäävad kaks viimasy Honda Civicu generatsiooni. Üheskoos said autod hinnanguks 80,7 punkti 100st. Kõige levinum probleem seisnes kliimaseadmes, mille parandamise keskmine maksumus oli 631 naela. Kõige kallim garantiipakkuja poolt tasutud Honda Civicu remont oli 3056 naela, mida kasutati auto vigase kütusesüsteemi parandamiseks..
81.6/100
10. kohal on Peugeot 107, mida tegelikult enam ei müüdagi, see sai hinnanguks 81,6 punkti 100-st. Selle konkreetse auto kõige sagedamini esinev probleem oli seotud selle elektrisüsteemiga, mille parandamise keskmine hind oli 435 naela. Peugeot 107 kõige kallim remont maksis üle 1100 naela – 1128 naela. Selle kopsaka summaga tasuti vigase siduri ümberpaigutamise eest.
82.5/100
9. koha saavutas Hyundai i20 oma kahe eelmise generatsiooniga, hinnanguks saadi 82,5 punkti 100-st. Taaskord oli tekkis kõige rohkem probleeme elektrisüsteemiga ja nende Hyundai i20 versioonide puhul oli keskmine remondikulu 520 naela. Kõige kallim remont oli ühe odava luukpära parandamine, mille maksumus tuli rohkem kui neli ja pool korda suurem, ehk üks i20 vajas vedrustuse komponentide remonti 2361 naela väärtuses.
83.9/100
8. kohal on Suzuki Alto, mis sai hinnanguks 83,9 punkti 100st. Taaskord on kõige sagedasem probleem elektriline. Suzuki parandamise keskmine maksumus jääb siiski teiste eelnevalt mainitud autode remondikuludele alla – 329 naela. Suzuki Alto kõige kallimaks remondikulutuseks osutus probleem auto nukkrihmaga, mis juhib õhu ja heitgaaside liikumist läbi mootori. Sellest hoolimata maksab rikke parandamine vaid naela.
84.9/100
7. kohal on eelmise generatsiooni Kia Rio, mille hinnanguks on 84,9 punkti 100-st. Kõige tavapärasem rike sellel autol on seotud käigukastiga, mille keskmine remondikulu oli 528 naela. Kõige kallim Rio remont tehti turbolaadurile, mille maksumus oli 1655 naela.
85/100
6. koha sai Kia Cee’D eelmine generatsioon hinnanguga 85 punkti 100-st. Nende autode levinuim probleem oli seotud rattalaagrite vedrustusega, mille parandamise keskmine maksumus oli 485 naela. Uuringus vaadeldud Kia Cee’D kõige kallim remont oli käigukasti parandamiseks kulunud 1914 naela.
85.5/100
Loendis järgmine on Toyota Aygo kaks eelmise generatsiooni versiooni, mis saavutavad ühiselt 5. koha, hinnanguga 85,5 punkti 100-st. Kõige sagedasemalt esinev viga seisnes nende vahelduvvoolugeneraatorites, mille keskmine parandamise maksumus on 376 naela. Kõige kallimaks remondiks kulus aga oli aga 1339 naela, mil parandati Aygo sidurit.
86.5/100
Neljandal kohale jääb Mazda MX-5 eelmise generatsiooni versioon, mida tuntakse ka NC-na, hinnanguga 86,5 punkti 100-st. Nende autode kõige levinum viga on nende vedrustuses, mille parandamine maksab keskmiselt 342 naela. Kuid kõige kallim Mazda MX-5 garantiipakkuja poolt tasutud remondimaksumus oli seotud auto kliimaseadmega, mille parandamine maksis 587 naela.
89.7/100
Nüüd jõuamegi kõige töökindlamate kasutatud autode esikolmikusse, 3. kohal on Toyota Auris – auto, mille praegune Corolla välja vahetas. See sai 89,7 punkti 100-st. Nende autode kõige levinum probleem oli seotud nende käigukastiga ja keskmine remondimaksumus oli 768 naela. Kõrgeim remondihind kulus järjekordselt Aurise käigukastile, maksumuseks oli 1842 naela
89.9/100
2. koha omanik on Mazda 2, praeguse ja eelmine generatsiooni mudel, hinnanguga 89,9 punkti 100-st. Kõige levinum rike seisneb auto vedrustuses, mille keskmine remondikulu on 319 naela. Kõrgeim remondikulu oli aga kordades kallim. Ühel autol oli vigane roolivõimendi pump, mille parandamine maksis 2422 naela.
93.7/100
Lõpuks, kõige töökindlam kasutatud auto, mida saate osta, on kahe viimase generatsiooni Honda Jazz mudelid. Need autod said uskumatuks tulemuseks 93,7 punkti 100st, mis on teise koha auto hinnangult päris suur hüpe. Nende Honda Jazzi mudelite kõige levinum probleem on seotud kesklukustuspunktiga, mille parandamiseks kulub keskmiselt 420 naela. Siiski pole need ka autod täiuslikud, kuna garantiipakkuja andmete kohaselt oli Honda Jazzi vaadeldud generatsioonide kõige kallim remondikulu seotud kliimaseadmega ja selle paranduse maksumuseks oli 974 naela.
Töökindlad autod on parim valik juhtidele, kes soovivad oma raha paremini investeerida ja probleeme vältida. Üksikasjalikult kontrollitud töökindel auto säästab teid paljudest kallitest kulutustest ega takista teil raha paigutada tõeliselt olulistesse investeeringutesse.
Auto töökindlust saab määrata aja jooksul tekkinud rikete ja probleemide arvu järgi. Autot võib nimetada töökindlaks, kui see on teiste mudelitega võrreldes vastupidavam ning ei hoolduse ja remondiga ei kaasne suuri kulutusi. Loodan, et see artikkel annab teile ülevaate parimatest kasutatud ja töökindlamatest autodest.