15 kõige ebatöökindlamat autot, mida sate osta

15 kõige ebatöökindlamat autot, mida sate osta

Kui mõned autod säilitavad aastate möödudes oma töökindluse, siis teistel autodel esineb mitmesuguseid rikkeid. Nüüd võite mõtiskleda: kas minu auto on töökindel ja millised on kõige ebausaldusväärsemad autod? Jätkake lugemist, et teada saada, millised on 15 kõige ebatöökindlamat autot, mida saate osta! Kui te seda veel ei teadnud, siis sõiduki soetamisel on töökindlus äärmiselt oluline aspekt. Uuemate autode hinnatõusu tõttu jagub paljudel ostjatel hoolduseks vähem rahalisi vahendeid, seega, kui autotootjate sõidukid väga sageli rikki lähevad, kaotavad nad kliente.

Ühendkuningriigi edumeelne järelturu garantii pakkuja on otsustanud analüüsida üle 200 erineva kasutatud auto mudelite töökindlust. Selleks võtsid nad vaatluse alla kõik oma raamatutes olevad autod, jättes välja mudelid, mille garantiiplaan kestab alla 100 aasta, et tagada õiglane valim. Samuti on uuringusse hõlmatud ainult alla kümne aasta vanused sõidukid. Ilmselgelt oli kõigil selles uuringus osalenud autodel tootjagarantii ketivus läbi saanud, kuna te ostaksite järelturu garantii ju alles siis, kui tootjagarantii on kehtetu. Garantiipakkuja analüüsis kogutud andmeid, et määrata iga auto usaldusväärsuse indeks. Andmetesse märgiti autode vanus ja läbisõit, et näha, mis ajajärgus rikked tekkisid, keskmist remondikulu ja rikete parandamiseks kulunud aega. Kogutud andmetega hindasid nad igat autot 100 punkti skaalal. Mida madalam on hinnang, seda ebatöökindlam auto on. Kui soovite teada saada, millised autod said 15 kõige madalamat punktisummat, jätkake lugemist. 

15 kõige ebatöökindlamat autot, mida sate osta

👉Number🚗 Mudel Aasta💵 Keskmine remondimaksumus💰 Kõige kallim kulu Töökindluse hinnang (0-100)
15Tesla Modes S2012 – 2022£1,003£4,40133.5
14Ford Ranger2012 – 2022£1,246£13,99433.4
13Audi A72012 – 2019£2,431£11,22233
12Mercedes S-Class2012 – 2019£1,004.23£16,27732.8
11Peugeot RCZ2012 – 2015£1,040£6,59332.2
10BMW M52012 – 2019£2,125£10,12930.8
9Mazda CX-52012 – 2022£1,784£5,77729.6
8Bentley Continental GT2012 – 2018£2,237£6,22729.1
7Audi Q72012 – 2020£1,345£8,71925.7
6Porsche Cayenne2012 – 2018£1,496£6,36024.9
5BMW X62012 – 2019£2,079£9,61323.6
4Porsche Panamera2012 – 2019£1,617£10,78523.4
3Range Rover Sport2012 – 2019£1,767£22,35823.1
2BMW M32012 – 2019£2,123£12,11521.4
1Range Rover2012 – 2019£1,607£23,89020.2

33.5/100

15. Tesla Model S (2012 – 2022)

15 - 15 kõige ebatöökindlamat autot, mida sate osta - Tesla Model S

Nimekirjas 15. kõige ebatöökindlam auto on Tesla Model S, mille tulemus on 33,5 100-st. Kuigi see on täis tehnoloogiat, siis tundub, et osa sellest tehnikast ei tööta, eriti kui arvestada, et garantiipakkuja andmetel oli kõige levinumaks probleemiks elektririke. Täpsemalt seisnes probleem kesklukusüsteemis. Olen ka isiklikulr Tesla Model S-ga seda probleemi kogenud ja garantiipakkuja sõnul kulub selle paranduseks keskmiselt 1003 naela. Näis, et Model S-iga oli sõitmine võimatu. Selle probleemi pranduste kulu tundub kõrge, kuid see summa kahvatub kõige kallima remondi kõrval, mille eest garantiiteenuse pakkuja maksma pidi – 4401 naela vedrustuse probleemi remondi eest.

33.4/100

14. Ford Ranger (2012 – 2022)

14 - 15 kõige ebatöökindlamat autot, mida sate osta - Ford Ranger Pickup Truck

14. kohal on eelmise põlvkonna kergveok Ford Ranger, mis sai 33,4 punkti 100st. Need veokid on päris vastupidavad. Olen mõnda Ford Ranger sõidukit katsetanud maastikulahingutes ja köieveos ning midagi pole kunagi murdunud ega ära kukkunud. Garantiipakkuja leidis aga, et kergveoki kõige levinum viga seisnes sõiduki heitgaaside ringlusventiilis. Ventiili purunemisel või blokeerumisel mõjutab see mootori jõudlust ja tekitab rohkem heitgaase. Probleemiparandamise hind on 1246 naela. Keskmiselt maksis remont kõige rohkem tõsisema mootoririkke puhul, mil parandus läks maksma 13 994 naela. Et teil saaksite parema aimduse, kui kulukaks see remont läks – 13 994 naela on veidi üle poole uhiuue Ford Rangeri maksumusest.

33/100

13. Audi A7 (2012 – 2019)

13 - 15 kõige ebatöökindlamat autot, mida sate osta - Audi A7

Garantiipakkuja andmetel langeb Audi A7 33 punktiga selles edetabelis 13. kohale. Selle automudeli kõige levinum probleem on seotud kütusepihustitega ja selle parandamine maksab keskmiselt 2431 naela. Garantiipakkuja andmetel läks Audi A7 kõige kallim remont maksma 11 222 naela, tegemist oli käigukasti veaga. 

32.8/100

12. Mercedes S-Class (2012 – 2019)

12 - 15 kõige ebatöökindlamat autot, mida sate osta - Mercedes S Class

12. koha saab Mercedese S-Class. Kõige hiljutisem mudel on loendisse lisamiseks liiga uus, kuid garantiipakkuja on sellest eelmise ja üle-eelmise põlvkonna mudelite andmeid analüüsinud ning nende kombineeritud töökindluse punktisumma on 32,8 punkti 100-st. Nende autode kõige levinum probleem on seotud nende elektrisüsteemidega, mille parandamine maksab keskmiselt 1004,23 naela. Kuid kõige kallim parandatav rike oli garantiipakkuja sõnul mootoriprobleem. Selle konkreetse auto parandamiseks vajati nii osade ja tööjõu eest kokku 16 277 naela. Seni on see nimekiri koosnenud suurtest autodest ja kergveokitest. 

32.2/100

11. Peugeot RCZ (2012 – 2015)

11 - 15 kõige ebatöökindlamat autot, mida sate osta - Peugeot RCZ

11. kohale langeb aga Peugeot RCZ. See kaheukseline auto sai garantiipakkuja uuringus 32,2 punkti 100-st. Selgub, et selle automudeli kõige levinum probleem on seotud turbolaaduriga, mille parandamine läheb keskmiselt maksma 1040 naela; aga kõige kallim remondimaksumus tulenes mootoriprobleemist, mille remont maksis 6593 naela. Nüüd imestate, kuidas saavad need numbrid olla väiksemad kui 12. kohal oleval Mercedese S-Classil. Pingereas on arvestatud lisaks remondikuludele ka auto vea tekkimise tõenäosust, mis oli Peugeot’l suurem kui Mercedesel.

30.8/100

10. BMW M5 (2012 – 2019)

10 - 15 kõige ebatöökindlamat autot, mida sate osta - BMW M5

Meie pingereas 10. kohal on BMW M5. Andmed hõlmavad nii praeguse F 90 põlvkonna ja kui ka eelmise F10 põlvkonna mudeli vanemaid näiteid. Neid hinnati üheskoos 30,8 punktiga 100-st. Garantiipakkuja andmetest selgus, et kõige levinum probleem, mis M5 mudelil esines, on seotud kütusesüsteemiga, mille parandamine maksab keskmiselt 2125 naela. M5 kõige kallima remondi kulu oli palju drastilisem; probleem seisnes ühes auto ajastusketis ja selle parandamise maksumus on 10 129 naela.

29.6/100

9. Mazda CX-5 (2012 – 2022)

9 - 15 kõige ebatöökindlamat autot, mida sate osta - Mazda CX 5

Jaapanis toodetud autode maine on muljetavaldav, kuna need on tõesti väga töökindlad See pole aga reegel, sest 9. koht selles nimekirjas kuulub Mazda CX-5-le. Selle ja eelmise põlvkonna autosid hinnati garantiipakkuja uuringutes kokku 29,6 punktiga 100-st. Nad avastasid, et nende autode levinuim probleem on seotud turbolaaduriga ja Mazda CX-5 kõige kallima rikke parandamine maksab keskmiselt 1784 naela. Mootoririkke remont läheks aga maksma 5777 naela. Selle auto keskmine remondiarve jääb 10. kohal oleval BMW M5-le alla, kuid CX-5 rikete tekke tõenäosus on suurem, mis on üheks töökindluse halvema hinnangu põhjuseks.

29.1/100

8. Bentley Continental GT (2012 – 2018)

8 - 15 kõige ebatöökindlamat autot, mida sate osta - Bentley Continental GT

Nimekirjas järgmisena on eelmise põlvkonna Bentley Continental GT, mis saavutab 8. koha töökindluse hinnanguga 29,1 punkti 100-st. Tegelikult on see auto teinud tohutu edasimineku võrreldes GT jõudlusega garantiipakkuja 2020. aasta uuringus, kus nad hindasid mudeli kõige ebatöökindlamaks kasutatud autoks, mida saate osta. Ka siis, nagu ka uuemas uuringus, leiti kõige levinum viga auto elektrisüsteemis. Bentley autol nende probleemide parandamine maksab keskmiselt 2237 naela. See on suur summa, kuid see on jääb kõvasti alla garantiipakkuja andmetel kõige kallimale remondile seotes ühe auto turbolaaduriga, mille parandamine maksab 6227 naela.

25.7/100

7. Audi Q7 (2012 – 2020)

7 - 15 kõige ebatöökindlamat autot, mida sate osta- Audi Q7

Järgmiseks on Audi Q7, täpsemalt selle esimese põlvkonna mudel ja selle generatsiooni Q7 täiustatud versioon. Nende autode kombineeritud töökindluse hinnang on 25,7 100-st. Nende linnamaasturite kõige levinumad probleemid on elektrilised ja nende parandamise maksumus on keskmiselt 1345 naela. Garantiipakkuja andmetel osutuvad Q7 kõige kallimaks ja tõsisemaks probleemiks mootori nukkvõllid, mis kontrollivad, millal ventiilid mootorisse õhu laskmiseks ja heitgaaside välja laskmiseks avanevad. Kogu selle probleemi parandamine maksab 8719 naela.

24.9/100

6. Porsche Cayenne (2012 – 2018)

6 - 15 kõige ebatöökindlamat autot, mida sate osta - Porsche Cayenne

6. kohal on eelmise generatsiooni Porsche Cayenne. Garantiipakkuja andmetel sai see auto töökindluse hinnanguks 24,9 punkti 100-st. Selle auto põhi sarnaneb vana Audi Q7 põhjaga, mistõttu pole üllatav, et neil mõlemal esinevad elektrisüsteemides ühised vead. Cayenne’i remondikulud olid keskmiselt Audi Q7 kuludest veidi suuremad. Keskmiselt maksab kõige parandamine 1496 naela, mis pole sugugi halb uudis, kuna Porsche kõige kallim remondimaksumus oli mootoririkke eest ja selle parandamine maksis 6360 naela.

23.6/100

5. BMW X6 (2012 – 2019)

5 - 15 kõige ebatöökindlamat autot, mida sate osta - BMW X6

Nimekirjas saab 5. koha veel üks sportlik linnamaastur, mis on jällegi Saksas toodetud – BMW X6. Uue generatsiooni mudel on sellesse uuringusse kaasamiseks liiga uus, seega on andmetesse lisatud ainult eelmise põlvkonna ja kõige esimene X6, mis said kokku 23,6 punkti 100-st. Nende autode keskmine remondimaksumus oli 2079 naela kõige tavapärasema vedrustuse probleemi eest. Kõige kallima remondi maksumuseks tuli aga 9613 naela, et parandada vigast kütusesüsteemi.

23.4/100

4. Porsche Panamera (2012 – 2019)

4 - 15 kõige ebatöökindlamat autot, mida sate osta- Porsche Panamera

Kohe BMW X6 järel on nimekirjas 4. kohal järjekordelt Saksa tootja premium-auto – Porsche Panamera. Jutt käib konkreetselt esimese generatsiooni mudelist ja kõikidest praegustest auto versioonidest. Üheskoos hinnati neid 23,4 punktiga 100-st. Elektririkked on luksusautodele omased probleemid, mille lahendamise keskmine hind oli 1617 naela. Panamera kõige kallim garantiipakkuja raamatutes leiduv probleem seisnes vigases ajastusahelas, mille paigaldamine maksab 10 785 naela.

23.1/100

3. Range Rover Sport (2012 – 2019)

3 - 15 kõige ebatöökindlamat autot, mida sate osta- Range Rover Sport

3. koha saab nimekirja esimene Briti tootja auto – Range Rover Sport. Arvesse ei ole võetud äsja avalikustatud uhiuut mudelit. Andmed hõlmavad eelmise generatsiooni Range Rover Sport vanemaid versioone ja kõige esimest mudelit, mida müüdi kuni 2013. aastani. Üheskoos said nad garantiipakkujate töökindluse uuringus 23,1 punkti 100-st. Nende autode kõige levinum probleem seisneb vedrustuses ja Range Rover Sporti keskmine remont maksis garantiipakkuja andmetel 1767 naela. Kõige kallima maksumusega rike oli aga mootoriprobleem, mille parandamine maksab 22 358 naela.

21.4/100

2. BMW M3 (2012 – 2019)

2 - 15 kõige ebatöökindlamat autot, mida sate osta - BMW M3

Ebatöökindluselt järjestuses teine auto selles nimekirjas on BMW M3 ehk eelmine F80 generatsioon ja varasemid E90 mudelid. Need vanad M3 mudelid said töökindluse eest hinnanguks vaid 21,4 punkti 100-st. Garantiipakkuja andmetel seisneb kõige levinum probleem nende elektrisüstees, täpsemalt gaasihoova korpuses. M3 keskmine remondikulu oli 2123 naela. Sellegipoolest oli kõige kallim remondimaksumuse hinnaks 12 115 naela, mis kulus auto käigukasti kordategemiseks.

20.2/100

1. Range Rover (2012 – 2019)

1 - 15 kõige ebatöökindlamat autot, mida sate osta - Range Rover

Viimaks, meie nimekirjas kõige ebatöökindlam kasutatud auto, mida saate osta – Range Roveri eelmine generatsipoon, mille töökindluse hinnang on vaid 20,2 100-st. Keskmine remondikulu ei olnud liialdaselt Kallis – vaid 1607 naela. Kõige levinumad probleemid olid kõik seotud elektririketega, kuid ühel konkreetsel autol oli elektriprobleem nii tõsine, et selle parandamiseks kulus osade ja tööjõu eest kokku lausa 23 890 naela.

Kokkuvõtte

Kõik need autod on ilmselgelt väga madala hinnanguga, mistõttu mõtlete enne ühe soetamist võib-olla mitu korda üle, rääkimata remondikulust, mis mõnel juhul ulatub isegi 20 000 naelani. Mitmed autotootjad soovivad luua, millel on rohkem elektroonika ja ühilduvusfunktsioonidega kaasaegsemaid autosid ning nad tahavad seda teha kiiresti. Ühtlasi see tekitabki aina rohkem probleeme, kuna autosid ei toodeta korrektselt ning paljud autoomanikud kurdavad, et kuigi paljud neist kõrgtehnoloogilistest funktsioonidest on kasulikud, kipuvad need sageli ebaõnnestuma ja ebaregulaarselt töötama.

Sisesta oma e-post
×
auto vesture

50% ALLAHINDLUS

carvertical logo
23.99 €9.59 €
hind ühe aruande kohta 3 aruande ostmisel
Hangi pakkumine